דיברנו על הספר ויהי ערב, ועל כך שאמיר מעולם לא אהב אותו בגלל האבא הכועס. הבנות אמרו שהוא אבא לא טוב, האבא שבספר, ואמיר אמר שבשביל התקופה שבה זה נכתב דווקא מדובר באבא מאוד רגיש ועדין, כי אז היה נהוג לתת לילדים מכות כחלק מהחינוך. הבנות די הזדעזעו מזה ושאלו למה לא לחנך בדיבורים.
אמה: ״זה לא טוב משתי סיבות. אחת: כי מי שהרביצו לו, יש הרבה סיכוי שהוא ילמד גם להרביץ בעצמו, ושתיים, כי מי שמרביצים לו לא לומד מזה שום דבר, הוא לא מבין למה הרביצו לו, אז זאת דרך מאוד לא טובה לחנך.״
הבנות ישנו בסוכות יומיים אצל סבתא ריטה (רצוף) ושני לילות אצל סבתא יעל (מפוצל). אצל סבתא יעל הן התחילו לקרוא שוב את אור הכפולה. אמה היתה כל כך נרגשת מכך שהן יתחילו לקרוא, שכשהן ליוו אותי ואת מקס הביתה והתכוונו לחזור עם סבתא אליה, אמה אמרה: ״כל שניה שאנחנו נשארות פה זאת שניה שאנחנו לא קוראות את אורה הכפולה.״
אמה: ״זה לא טוב משתי סיבות. אחת: כי מי שהרביצו לו, יש הרבה סיכוי שהוא ילמד גם להרביץ בעצמו, ושתיים, כי מי שמרביצים לו לא לומד מזה שום דבר, הוא לא מבין למה הרביצו לו, אז זאת דרך מאוד לא טובה לחנך.״
הבנות ישנו בסוכות יומיים אצל סבתא ריטה (רצוף) ושני לילות אצל סבתא יעל (מפוצל). אצל סבתא יעל הן התחילו לקרוא שוב את אור הכפולה. אמה היתה כל כך נרגשת מכך שהן יתחילו לקרוא, שכשהן ליוו אותי ואת מקס הביתה והתכוונו לחזור עם סבתא אליה, אמה אמרה: ״כל שניה שאנחנו נשארות פה זאת שניה שאנחנו לא קוראות את אורה הכפולה.״
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה